احمد مجرد مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به استقبال خوب مردم این منطقه در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی گفت: این کارت‌ها در ابتدای هر ماه ۲۱۰‌ لیتر ۱۵۰ لیتر آزاد و ۶۰ لیتر سهمیه) شارژ می‌شوند البته سهمیه آزاد آن در پایان ماه در صورت استفاده یا عدم استفاده، صفر می‌شود.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از صدای بورس,مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به استقبال خوب مردم این منطقه در استفاده از کارت‌های سوخت شخصی گفت: این کارت‌ها در ابتدای هر ماه ۲۱۰‌ لیتر ۱۵۰ لیتر آزاد و ۶۰ لیتر سهمیه) شارژ می‌شوند البته سهمیه آزاد آن در پایان ماه در صورت استفاده یا عدم استفاده، صفر می‌شود.

احمد مجرد افزود: سهمیه یارانه‌ای ۶۰ لیتری بنزین کارت‌های سوخت شخصی تا ۹ ماه قابل ذخیره است اما سهمیه ۱۵۰ لیتری آزاد شارژ شده پایان هر ماه در صورت عدم استفاده باطل و مجددا در ابتدای ماه بعد شارژ می‌شود.

وی اضافه کرد: در کارت‌های سوخت شخصی افراد علاوه بر سهمیه ۶۰ لیتری یارانه‌ای ماهانه، سهمیه ۱۵۰ لیتری سوخت آزاد نیز شارژ می‌شود و در زمان دریافت سوخت از جایگاه پس از اتمام سهمیه ۶۰ لیتری می‌توانند از سهمیه ۱۵۰ لیتری سوخت آزاد کارت خود استفاده کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: با توجه به پایش اطلاعات سامانه هوشمند سوخت، از ابتدای اجرای طرح بهبود نظام توزیع و بهینه سازی کارت‌های آزاد در جایگاه‌های سوخت، استفاده مردم از کارت سوخت شخصی در هر ۲ ‌نرخ سهمیه و آزاد بالغ بر ۶۶ درصد افزایش داشته است.

مجرد با ابراز خرسندی از همکاری شهروندان در رابطه با استفاده از کارت سوخت شخصی ادامه داد: استفاده از کارت‌های سوخت شخصی از سوی رانندگان در جایگاه‌ها علاوه بر مدیریت زمان و تحلیل مصرف، باعث ساماندهی کارت‌های سوخت و میزان مصرف خواهد بود.

به گزارش ایرنا,وی یادآور شد: درخواست کارت سوخت المثنی فقط با مراجعه حضوری مالک خودرو به‌ همراه مدارک شناسایی خودرو به دفاتر پلیس+۱۰ امکان پذیر است و ثبت نام کنندگان کارت سوخت المثنی می‌توانند روند صدور کارت خود را از سایت www.epolice.ir پیگیری کنند.