با شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو می‌توانید دنا پلاس اتوماتیک را با ۸۰ میلیون تومان تخفیف خریداری کنید. این خودروساز قیمت قطعی خودروی گفته شده را ۳۹۰ میلیون تومان اعلام کرده است.

ه گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، ایران‌خودرو فروش فوق‌العاده خود را دوباره از سر گرفته است و از فردا برای خرید سه مدل خودروی خود ثبت‌نام انجام می‌دهد.

بر اساس اطلاعیه‌ای که این خودروساز منتشر کرده است فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو ویژه شهریور ماه از فردا پنجشنبه آغاز می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است که به منظور توزیع و عرضه خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی، کماکان اعمال می‌شود و افرادی که در قرعه‌کشی‌های قبلی برنده شده‌اند اما موفق به پرداخت پول نشده‌اند، می‌توانند در این مرحله از فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

در این مرحله قرار است سه خودروی رانا پلاس، دنا پلاس و خودروی پارس سال عرضه شود و قیمت اعلام شده برای این خودروها قیمت قطعی است و مشمول افزایش قیمت مطابق با نرخ روز نمی‌شود.

ایران‌خودرو قیمت قطعی رانا پلاس را ۱۸۰ میلیون و ۳۱۹ هزار تومان، قیمت قطعی دنا پلاس توربو اتوماتیک را ۳۹۰ میلیون تومان و  خودروی پارس سال را ۱۴۰ میلیون و ۲۷۳ هزار تومان اعلام کرده است.

در این میان قیمت دناپلاس اتوماتیک در بازار آزاد تا این لحظه حدود ۴۷۰ میلیون تومان قیمت دارد و افراد با ثبت‌نام در فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو می‌توانند این خودرو را با ۸۰ میلیون تومان تخفیف خریداری کنند.

هرچند که مشخص نیست این خودروساز خودروهای پیش‌فروش‌ شده را به موقع تحویل دهد یا خیر؟ به ویژه اینکه در حال حاضر زمزمه‌هایی از کمبود قطعات برخی خودرو و رسوب خودرو در انبار خودروسازان به گوش می‌رسد.