معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفت برای افرادی که پیش تر در طرح‌های پیش فروش محصولات این خودروساز مشارکت کرده‌اند و موعد تحویل خودرو آنان آذرماه جاری است، ۶ اقدام حمایتی جدید و خاص انجام دهد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا درباره اقدام‌های حمایتی که سایپا در نظر گرفته و به صورت پیامک به مشتریان وفادار این مجموعه اطلاع رسانی شده است، تصریح کرد: با هدف افزایش توان خرید مشتریانی که در طرح‌های پیش فروش محصولات سایپا شرکت کرده اند، تسهیلات مالی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در اولین اقدام برای همه خریداران خودرو شاهین با موعد تحویل آذرماه مبلغ ۱۳۷ میلیون ریال تخفیف تخصیص یافته که این مبلغ در فاکتور خریداران لحاظ شده است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: دومین اقدام این است که برای همه خریداران شاهین که موعد تحویل خودرو آنها در آذرماه است و امکان تکمیل وجه ندارند، تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است.

براساس گزارش سایپانیوز، وی درباره سومین اقدام حمایتی سایپا گفت: این امکان برای همه خریداران شاهین با موعد تحویل آذرماه فراهم شده است که در صورت تمایل، خودرو خود را به سایر محصولات خانواده کوییک گروه خودروسازی سایپا تغییر دهند.

کاظمی طرقی اذعان کرد: در چهارمین اقدام، سایپا برای آن گروه از خریداران خودرو شاهین که طبق قرارداد فاقد سود مشارکت بودند، به صورت داوطلبانه تخفیفی معادل ۶ درصد سود مشارکت از زمان ثبت نام در فاکتور آنها در نظر گرفته است.

وی درباره پنجمین رویکرد حمایتی سایپا گفت: برای مشتریانی که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را ثبت نام کردند نیز تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی با بازپرداخت یکساله در نظر گرفته شده است، البته این امر به صورت اختیاری است و متقاضیان در صورت صلاحدید می‌توانند از این خدمت بهره ببرند.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: ششمین اقدام در مورد خریدارانی است که محصولات خانواده کوییک و ساینا (به جز ساینا معمولی) را با موعد تحویل آذرماه ثبت‌نام کرده اند. برای این مشتریان نیز در صورتی که در قرارداد اولیه فاقد سود مشارکت باشند، تخفیفی معادل ۶ درصد سود به پیش پرداخت از زمان ثبت نام لحاظ و در فاکتور آنها لحاظ شده است.

وی تاکیدکرد: مشتریان وفادار سایپا برای کسب اطلاعات بیشتر و‌ پاسخ پرسش‌های احتمالی خود می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز این گروه خودروسازی در سراسر کشور مراجعه کنند.