به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : خرید خودرو این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو در این ماه های اخیر سخت تر از گذشته شده است و هر روز مردم شاهد هستند که از قدرت خریدشان درحال کاسته شدن میباشد در حالیکه بازار کاملا در رکود فرو رفته است و خبری از هیجان […]

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : خرید خودرو این روزها با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو در این ماه های اخیر سخت تر از گذشته شده است و هر روز مردم شاهد هستند که از قدرت خریدشان درحال کاسته شدن میباشد در حالیکه بازار کاملا در رکود فرو رفته است و خبری از هیجان و اشتیاقی در خرید خودرو نیست.

هم اکنون اگه حدود ۴۰۰ میلیون تومان پول داشته باشیم و وارد بازار برای خرید خودرو بشویم شوکه می شویم از اینکه هم انتخاب هایمان کم شده است و هم خودروهایی که به فکرمان هم نمی رسید الان در بازه قیمتی ۴۰۰ میلیون تومان حضور دارند.

حتی برخی از چینی های بازار هم که مشتری زیادی ندارند و بازار دست دوم ضعیفی هم دارند از بازه قیمتی ۴۰۰ میلیون تومان فراتر رفته اند. به عنوان مثال می توان به جک اس ۳ کرمان موتور و یا ۳۱۵ هاچبک پلاس مدل ۱۴۰۰ مدیران خودرو اشاره کرد. چانگان سی اس ۳۵ و بسترن بی ۳۰ هم از این قاعده پیروی کرده اند تا آنجایی که حتی قیمت ۵۰۰ میلیون تومان را هم رد کرده اند.

در بین خودروهای داخلی که میگردیم به گزینه های خیلی چشم نوازی نخواهیم رسید. خودروهایی مثل پژو ۲۰۷ اتوماتیک با رینگ فولادی و یا صندوقدار همین پژو ۲۰۷ ، پارس اتوماتیک ، دنا پلاس توربو دنده ای ، پارس تندر ، تندر ۹۰ ای ۲ ، آری اتوماتیک سایپا ، لیفان ایکس ۷۰ خواهیم رسید. در بازه قیمتی امکان خرید هیچ مدل صفر کیلومتری از خودروهای با کیفیت تری مثل ساندرو را هم نخواهیم داشت.

اگر کمی پایین تراز مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به دنبال خودرو بگردیم به شاهین سایپا با ۳۴۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ دنده ای سقف شیشه ای با قیمت ۳۳۶ میلیون تومان خواهیم رسید. اگر هم کمی بودجه خود را افزایش دهیم به گزینه های انتخابی کمی افزوده خواهد. خودروهایی مثل تارا دنده ای با قیمت ۴۵۰ میلیون تومان ، پژو ۲۰۷ اتومات سقف پانوراما ، دنا پلاس توربو اتومات و رنو ساندرو دنده ای مدل ۹۷ با قیمت ۴۳۰ میلیون از این قبیل هستند.

در ادامه این مطلب توجه شما را به جدول زیر جلب می کنیم. در جدول خودروهایی ذکر شده اند که قیمت آنها در محدوده ۴۰۰ میلیون تومان میباشند.

ردیف نام خودرو مدل قیمت (تومان)
۱ ام وی ام ۳۱۵ پلاس ۱۳۹۹ ۳۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۲ ام وی ام ایکس ۲۲ دنده ای ۱۴۰۰ ۴۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۳ پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۱۳۹۹ ۴۰۹٫۰۰۰٫۰۰۰
۴ پژو ۲۰۷ صندوقدار اتوماتیک ۱۳۹۸ ۳۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۵ پارس اتوماتیک ۱۳۹۹ ۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۶ جک جی ۴ ۱۴۰۰ ۳۹۲٫۰۰۰٫۰۰۰
۷ اچ ۳۰ کراس رینگ آلومینومی ۱۳۹۸ ۳۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۸ دنا پلاس توربو دنده ای ۱۳۹۹ ۴۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۹ پارس تندر ۱۳۹۸ ۳۷۲٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۰ تندر ۹۰ ای ۲ ۱۳۹۹ ۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۱ تندر پلاس دنده ای با رینگ آلومینیومی ۱۳۹۸ ۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۲ آریو ۱٫۶ اتوماتیک ۱۳۹۹ ۳۷۵٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۳ لیفان ایکس ۶۰ اتومات ۱۳۹۷ ۳۹۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۴ برلیانس اچ ۳۲۰ ۱٫۶۵ اتومات ۱۳۹۹ ۴۳۰٫۰۰۰٫۰۰۰