به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا : جزئیات مزایده تندر ۹۰ و قیمت این خودرو اعلام شد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت پایه تندر ۹۰ در مزایده اعلام شد.

عرضه چندین دستگاه خودروی تندر ۹۰ در مزایده ایران خودرو خبرساز شده است. مزایده جدید ایران‌خودرو شامل مدل‌های مختلفی می‌شود که رنو تندر ۹۰ در بین آن‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده است.

عرضه چندین دستگاه خودروی تندر ۹۰ در مزایده ایران خودرو خبرساز شده است. مزایده جدید ایران‌خودرو شامل مدل‌های مختلفی می‌شود که رنو تندر ۹۰ در بین آن‌ها از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و درحین تعجب، باعث خوشحالی متقاضیان شده است. نام خودروهای متعددی در این مزایده به چشم می‌خورد، ولی حضور چندین دستگاه تندر ۹۰ سروصدای بسیاری به پا کرده است. نسخه‌های دستی و اتوماتیک این خودرو به‌ترتیب با قیمت ۴۱۵ و ۶۹۰ میلیون تومان در مزایده عرضه شده‌اند. مدت‌زمان زیادی از توقف تولید خودروهای رنو تندر ۹۰ می‌گذرد و حالا برای بسیاری افراد این سؤال مطرح شده که ایران‌خودرو این ماشین‌ها را از کجا آورده است؟! یعنی این همه مدت، خودروهای تندر ۹۰ در پارکینگ ایران‌خودرو باقی مانده‌اند یا محصولات جدیدی تولید شده است که از وجود آن بی‌اطلاع هستیم؟

جدیدترین مزایده ایران‌خودرو از روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه آغاز شده است و تا روز یکشنبه (۱۱ دی‌ماه) ادامه دارد. در این مزایده، بیش از ۷۰۰ دستگاه خودروی آسیب‌دیده صفر و کارکرده عرضه شده‌اند و امکان بازدید از آن‌ها برای متقاضیان وجود دارد.

در هر صورت، مدل‌های دیگری به‌غیر‌از تندر ۹۰ در مزایده ایران خودرو شرکت دارند. تارا اتوماتیک، هایما S7، هایما S5 اتوماتیک، دنا پلاس، پژو ۲۰۷ ساده، وانت آریسان دوگانه‌سوز، پژو پارس با موتور TU5 و XU7، پژو ۲۰۶ و… از دیگر خودروهای عرضه‌شده در مزایده آذرماه ایران‌خودرو هستند.

از بین خودروهای مذکور، پژو پارس با موتور TU5 با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان و وانت آریسان دوگانه‌سوز با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان به مزایده گذاشته شده‌اند. هایما S5 اتوماتیک نیز با برچسب ۹۱۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

مزایده جدید ایران‌خودرو هیچ محدودیتی برای کدملی نداشته و متقاضی برای ثبت‌نام اینترنتی می‌تواند به سامانه مزایده ایران‌خودرو مراجعه کند. مهلت پیشنهاد قیمت برای خودروهای مزایده‌ای در بازه ۷ الی ۱۱ دی‌ماه (تا ساعت ۱۲ شب) بوده و برندگان مزایده در تاریخ ۱۲ دی‌ماه اعلام می‌شوند.