فروش فوری فیدلیتی از فردا ۱۱ مهرماه آغاز می‌شود. فروش شاسی‌بلند گروه بهمن بدون قرعه‌کشی است و ظرف یک ماه تحویل خریداران می‌شود. قیمت کارخانه فیدلیتی در این طرح ۷۳۵ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا به نقل از  تجارت‌نیوز، فروش ویژه فیدلیتی ویژه مهرماه از فردا، یکشنبه ۱۱ مهرماه آغاز می‌شود. ثبت‌نام برای خرید فیدلیتی بدون قرعه‌کشی است و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

در طرح فروش فوری گروه بهمن، قیمت کارخانه فیدلیتی ۷۳۵ میلیون تومان است که متقاضیان باید به صورت نقدی و در هنگام ثبت‌نام واریز کنند.

اما قیمت بازار آزاد فیدلیتی در مهرماه ۱۴۰۰ حدود ۹۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد است. این اساس می‌توان گفت قیمت کارخانه و بازار آزاد فیدلیتی حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است.

شرایط فروش فوری فیدلیتی

اگرچه فروش فوری فیدلیتی بدون قرعه‌کشی انجام می‌شود، اما گروه بهمن در طرح ویژه فروش مهرماه خود چند شرط برای فروش این شاسی‌بلند مطرح کرده است.

۱- فیدلیتی تنها به صورت ۵ نفره عرضه می‌شود.

۲- فروش فیدلیتی به صورت نقدی، با قیمت قطعی و موعد تحویل یک ماهه است.

۳- فیدلیتی در شش رنگ سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی و همچنین رینگ‌های ۲۰ اینچی و در دو طرح متمایز و بر اساس درخواست مشتری عرضه می‌شود.

۴- گروه بهمن موتور برای فروش فوری این خودرو، دو شرط دارا بودن گواهینامه و سن بالای ۱۸ سال را به شرایط خرید عمومی خود اضافه کرده است.

متقاضیان برای ثبت‌نام فیدلیتی می‌توانند از روز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کنند.

البته چند روز پیش هم ایران خودرو طرح فروش فوق‌العاده هایما s7 را اجرا کرد و قرار بود این خودرو بدون قرعه‌کشی به متقاضیان عرضه شود. اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که ظرفیت فروش این خودرو بعد از یک دقیقه تکمیل شد و متقاضیان نتوانستند در این طرح ثبت‌نام کنند.

قیمت فیدلیتی در بازار آزاد

در طرح فروش ویژه مهرماه فیدلیتی قیمت این خودروی شاسی‌بلند ۷۳۵ میلیون تومان عنوان شده که با قیمت بازار آزاد فیدلیتی حدو.د ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان اختلاف دارد.

اگرچه قیمت فیدلیتی در بازار آزاد در حال افزایش است، گروه بهمن هم در چند ماه گذشته چند بار اقدام به افزایش قیمت فیدلیتی کرده است.

قیمت کارخانه فیدلیتی در خرداد ۱۴۰۰ بین ۶۵۵ تا ۶۷۰ میلیون تومان بود. اما در شهریور ماه این گروه خودروسازی قیمت جدید فیدلیتی را اعلام کرد.

براساس اعلام گروه بهمن، قیمت خودروی فیدلیتی ۵ نفره در شهریور ماه ۷۱۲ میلیون تومان و فیدلیتی ۷ نفره ۷۲۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود. اما حالا در طرح فروش فوری مهرماه، قیمت قطعی فیدلیتی ۷۳۵میلیون تومان است که نشان از افزایش قیمت مجدد این خودرو دارد.