گروه خودروسازی سایپا از شرايط فروش فوق العاده (قرعه کشی) بعضی از محصولات این شركت خبر داد.

به گزارش سایپا تهران شیرعلی نیا :گروه خودروسازی سایپا از شرايط فروش فوق العاده (قرعه کشی) بعضی از محصولات این شركت خبر داد.

با توجه به شرایط فروش، آن دسته از متقاضیان خرید خودرو كه در قرعه کشی دوره های قبل نیز شرکت کرده و انتخاب نشده اند، می توانند با توجه به شرایط مشخص شده در بخشنامه در این طرح شرکت کنند.

دور سوم فروش خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه تخصیص، از روز چهارشنبه، ۱۶ شهریور از ساعت ۱۴ آغاز و به مدت ۷۲ ساعت ادامه می یابد.

سایپا اعلام کرده است که محدودیت های این طرح، همانند دو دوره گذشته اعمال خواهد شد.

در شرایط فروش فوق العاده عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خودروهای سایناS، کوییک S، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، کوییک R و کوییک R با گیربکس اتوماتیک عرضه می شوند با زمان تحویل حداکثر ۹۰ روزه به مشتریان تحویل داده می شوند.

سایپا اعلام کرده است که ظرفیت رنگ محصولات محدود بوده و در صورت تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام برای سایر رنگ ها نیز میسر خواهد بود.

همچنین در صورت هرگونه افزایش در هزینه های شماره گذاری، بیمه، مالیات و … تا قبل از فاکتر، دعوتنامه تکمیل وجه هزینه های مربوطه برای مشتری صادر خواهد شد.

نوع خودرو مبلغ خودرو ( تومان) رنگ قابل عرضه
ساینا S ۱۶۹,۸۳۱,۰۰۰ سفید
کوییک S ۱۸۴,۶۶۲,۰۰۰
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۲۷۷,۸۷۲,۰۰۰
کوییک R ۱۷۸,۰۲۰,۰۰۰ سفید مشکی، نقره ای مشکی، کرم مشکی، سفید قرمز، مشکی قرمز و قرمز مشکی
کوییک R با گیربکس اتوماتیک ۲۸۷,۹۴۶,۰۰۰ سفید مشکی، نقره ای مشکی، سفید قرمز و مشکی قرمز

 

نوع خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت (تومان) زمان تحویل
شاهین ۱۷۲,۲۹۰,۰۰۰ آذر الی بهمن  ۱۴۰۱
ساینا S ۸۴,۹۱۵,۵۰۰ اردیبهشت الی تیر۱۴۰۲
کوییکS ۹۲,۳۳۱,۰۰۰ فروردین الی تیر ۱۴۰۲
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۱۳۸,۹۳۶,۰۰۰ دی الی اسفند ۱۴۰۱
کوییک با گیربکس معمولی ۸۴,۰۳۷,۰۰۰ فروردین الی تیر۱۴۰۲
کوییک R با گیربکس معمولی ۸۹,۰۱۰,۰۰۰ دی ۱۴۰۱ الی اردیبهشت ۱۴۰۲

 

در شرایط پیش فروش یکساله عادی و طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قیمت روز خودرو در زمان تحویل در قرارداد مشتریان درج خواهد شد و زمان تحویل خودروها در هفته چهارم ماه های ذکر شده است.

سایپا اعلام کرده است که صرفاً فروش فوق العاده خودرو سایناS از طریق قرعه کشی عرضه می شود و فروش مابقی محصولات اعم از فروش فوق العاده و پیش فروش بدون محدودیت قرعه کشی انجام خواهد شد.

همچنین این شرکت اعلام کرده که محدودیت عدم وجود ثبت نام و صدور فاکتور در فروش فوق العاده انواع خودرو کوییک به ۱۸ ماه و در خودرو ساینا S به ۲۴ ماه تغییر یافته است. این محدودیت در رابطه با خودرو شاهین اعمال نشده است.

ضمناً محدودیت پلاک انتظامی در کلیه روش های فروش اعم از فوق العاده و پیش فروش و سایر محصولات به غیر از ساینا S اعمال نخواهد شد.